1 | Vælg et brand
2 | Vælg din model
3 | Vælg din version
4 | Vælg din type

Retur & ombytninger

14 dags returret

I henhold til EU lovgivning, har du ret til at annullere, og returnere din ordre inden for 14 dage, uden begrundelse.

De 14 dage starter, efter modtagelse af produktet. Hvis du har købt flere elementer på én gang, begynder fristen, efter at du har modtaget den sidste vare.

Du skal sende varerne tilbage, senest 14 dage efter start af RMA procedure. Du vil derefter blive krediteret, det samlede beløb inklusive fragtomkostninger. Kun omkostningerne ved returnering af varen, fra dit hjem til butikken er for egen regning. Hvis du bruger din retur, skal du returnere varerne med alt tilbehør, ´´og hvis det er muligt´´ i sin oprindelige tilstand og emballage til os. Vi refunderer inden 14 dage fra modtagelsen af din annullering, forudsat at de returnerede varer er modtaget i god stand.

Hvis du har brugt varerne, har du acceptere varerne, og varerne kan ikke returneres under "ret til at annullere" retningslinjer ovenfor.

Bemærk venligst; Efter dine 14 dages betænkningstid, har du altid mindst 2 års reklamationsret ´´Reklamationsret´´ på dit produkt.

 

Hvordan fungerer returprocessen?

For alle dine indkøb gælder en 14-dages returret, efter at du har modtaget varen.

Omkostningerne ved returnering af varen, fra dit hjem og til butikken er for egen regning, medmindre levering er ukorrekt eller med skade.

Anmod om en RMA ved at kontakte Kundeservice. Vi behandler din anmodning, og sender dig en ekstra RMA-formular, der skal udfyldes af dig, med eget RMA-nummer, du får af os.

  1. Udfyld venligst RMA-formularen, senest 14 dage efter modtagelsen. Angiv klart hvilken løsning du ønsker.
  2. Efter 14 dage, har du yderligere 14 dage, til at returnere dit produkt, i dets oprindelige tilstand med emballage.
  3. Når returneringen skyldes en fejl fra vores side, vil du modtage en forsendelses label pr. Mail. Når du bruger din returret, er du ansvarlig for at sende varerne tilbage til os.
  4. Angiv venligst RMA nummeret på kassen, eller forsendelses label.

6. Når pakken er i vores lager, sender vi dig en bekræftelse pr. Mail.

 

Mit produkt er leveret beskadiget

Det er usandsynligt, at produkterne vil blive beskadiget i transporten, grundet vores produkter er robuste, og i holdbare emballage, men selvfølgeligt det er muligt.

Hvis du opdager, at produkterne ser ud til, at være blevet beskadiget under forsendelsen, skal du kontakte Kundeservice, inden for 48 timer efter levering. Oplys venligst dit bestillingsreferencenummer eller faktura nummer.

Vi aftaler en dato og måde, hvor på de beskadigede produkt (er), bliver afhentet. Når produkterne er blevet leveret til os, laver vi en inspektion. Alt efter dit krav, vil vi enten refundere din betaling, eller sørge for, at en erstatnings sendes til dig


Mit produkt er blevet leveret ufuldstændigt eller forkert

Hvis vi fejlagtigt har, sendt dig de forkerte produkter, dvs. den produktkode, du har bestilt, ikke svarer til produktkoden for det produkt, du har modtaget.  Vil vi sørge for returneringen af varerne, og erstatte med den korrekte vare uden omkostninger. Vi vil også tilbyde dig GRATIS forsendelse (til samme leveringsadresse) på din næste bestilling, det vores måde at undskylde på, da det ikke skal ske.

Kontakte Kundeservice inden for fem dage efter levering. Vær venligst opmærksom på dit bestillingsreferencenummer eller faktura nummer.