1 | Vælg et brand
2 | Vælg din model
3 | Vælg din version
4 | Vælg din type

Reklamationsret & klager

Produkter leveret af Hardrace Danmark er underlagt den maksimale reklamationsret, fra producenten af den pågældende vare. Vi har en tæt intensiv kontakt med disse producenter over hele verden, og sikrer at vi hurtigst muligt løser din sag. Denne garanti dækker ikke skader forårsaget af en bilulykke, ukorrekt brug, uagtsomhed eller normalt slitage.

2 års reklamationsret (juridisk reklamationsret) for alle varer

I henhold til EU-regler, har du altid ret til mindst 2 års reklamationsret, uden omkostninger for defekte varer.

Den 2-årige reklamationsperiode starter så snart du modtager dine varer.

  • Informer os inden for 2 måneder efter at have opdaget en fejl, ellers kan du miste din ret til garantien.
  • Inden 6 måneder efter modtagelsen af varerne, skal du vise os, at varerne er defekte eller ikke som annonceret.
  • Efter 6 måneder skal du bevise, at fejlen allerede eksisterede ved modtagelsen af varerne.

For information om reklamationsret, se nedenfor

Sådan fortsætter du med et reklamations krav.

Et bevis på købs kvittering, med angivelse af købsdato og kilometertal installeret. Det skal godkendes af en uafhængig mekaniker, der monterede dine dele. Eller en af butikspersonale, der solgte dine dele, alle vare skal returneres. For at gøre det muligt for dit køretøj at blive brugt, mens garantikrav bliver behandlet, skal du købe reservedele fra Hardrace Danmark, hvis du skal købe reservedele. I tilfælde af et vellykket reklamationskrav, refunderer vi delene helt eller delvist afhængigt af kravets art. Hardrace Danmark forbeholder sig retten til at foretage fuld eller delvis kompensation, efter eget skøn afhængigt af standen og kilometertal, på de returnerede dele. Hvis du f.eks. Har brugt produktet i flere tusinde mil, og manglen opdages, kan der kun tilbydes en delvis kompensation.

For at behandle en reklamationssag, skal du kontakte Kundeservice.

Klager

Vi opfordrer dig til at underrette os om klager, ved at kontakte kundeservice. Hvis dette ikke fører til en løsning, er det muligt for EU's forbrugere, at indsende klager ved hjælp af ODR. Europa-Kommissionens platform. Denne ODR-platform findes på http://ec.europa.eu/odr. Når din klage ikke er indsendt andetsteds, er du fri til at indsende din klage via EU-platformen. Vi anbefaler dig, at  indsende din klage først til os.